Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania nabytego przedmiotu.
Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Sprzedający zwraca koszt produktu umniejszony o koszt dostawy do odbiorcy zgodnie z obowiązującym cennikiem wysyłek odpowiednim dla danej kategorii produktowej. Aby
odstąpić od umowy, należy wypełnić formularz zwrotu online.

 
Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:
 

AFA sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 12
78-100 Kołobrzeg

W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedający nie ponosi kosztów odesłania towaru.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanego towaru wysłanego na koszt sprzedającego w przypadku, gdy towar nie nadaje się do dalszej odsprzedaży to znaczy, gdy uszkodzeniu uległ sam towar lub jego opakowanie.

REKLAMACJE

Warunkiem zatwierdzenia formularza i automatycznego wysłania go do nas na hurt@a4h.com.pl jest wypełnienie wszystkich miejsc oraz załączenie zdjęć obrazujących zgłaszany problem.

Formularz reklamacji online dostępnego tutaj – FORMULARZ REKLAMACJI.

 
Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:
 

AFA sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 12
78-100 Kołobrzeg

Po otrzymaniu zgłoszenia oraz paczki z reklamowanym towarem, nasi pracownicy poinformują
Państwa o dalszym postępowaniu.

Podstawą zwrotu jest szczegółowe wypełnienie formularza zwrotu ze wskazaniem wady
produktu. Formularz należy również dołączyć do paczki. Załączenie formularza zwrotu nie jest
warunkiem skutecznego wykonania zwrotu.
 

W zależności od usterki i towaru reklamacje rozpatrywane są poprzez wymianę towaru na nowy, przekazanie towaru do serwisu lub ostatecznie w przypadku braku możliwości wymiany danego towaru zwrot pieniędzy.

Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacyjnego znajdą Państwo w naszym
Regulaminie (P.6 Reklamacja).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium